Clear 2016
Клієнт:
Unilever
Бренд:
Clear, усі SKUs
ЦА:
споживачі шампуней проти лупи/засобів для профілактики її появи
Цілі:
DRIVE Вплинути на обізнаність щодо бренду та пробу в Q1-Q2 2016 за допомогою активації концепції сили волосся (в першу чергу надати рекламну підтримку(DIGITAL, PRINT, PR, TRADE)
Охоплення:
Вся Україна
Період проведення:
2016 р.
Опис проекту:
Споживачі купують одну або декілька одиниць шампуня, реєструються на акційному сайті та стають учасниками акції. Перші 500 учасників, що зареєстрували не менше ніж 3 штрих-коди з пакування продукції, гарантовано отримують подарунок – термокружку. Крім того, розігруються щоденні,щомісячні та головний приз акції.
Призи:
Приз першого рівня - термокружка
Щоденні призи – триммер, навушники, флеш – пам’ять на 67Гб
Головний приз – сертифікат на вечірку
Призи для переможців інтерактивної гри на сайті – фітобраслет, часофон, планшет
Переможці акції отримали право зібрати команду з п’яти друзів, приїхати з ними до Києва й в одному з кращих спорт барів подивитися трансляцію фінального матчу Чемпіонату миру.