Проект «Відвідування СТО»

Клієнт: 
Роберт Бош Лтд.
Бренд: 
Bosch Car Service (автозапчастини, діагностичне та гаражне обладнання)
ЦА: 
1. Топ менеджери (власники СТО, наймані директори, керівники СТО) 2. Менеджери середньої ланки (майстри-приймальники, сервіс менеджери СТО, секретарі)
Цілі: 
1. Створення БД СТО у 36 містах України 2. Інформування співробітників СТО про продукцію компанії Robert Bosch та послуги/сервіси, що надає компанія.
Охоплення: 
36 міст України
Період проведення: 
2 хвилі - квітень, вересень 2012 р.

Опис проекту: 

Кількість промоперсоналу: 50 чоловік

Всього було відвідано  СТО, що відповідали критеріям – більш ніж  1000

Результат: Було зібрано БД більш ніж  950 СТО, що реально існували та активно працювали

Select Color: