Нестандартний семплінг печива Барні

Клієнт: 
Крафт Фудз Україна
Бренд: 
Барні
Цілі: 
Ознайомлення потенційних клієнтів новим продуктом – печивом Барні з бананово-йогуртовою начинкою
Охоплення: 
18 міст України
Період проведення: 
2013 р.

Опис проекту: 

Для проведення акції була розроблена  спеціальна гра, в якій приймали участь малюки з батьками.

Гру з малюками проводив промоутер у костюмі Барні. Малюк мав витягти з сумки Барні кубик з загадками, вибрати одну з загадок та відгадати її. В подарунок він отримував (з дозволу батьків) бісквіт Барні та кольорову листівку. За бажанням діти мали можливість сфотографуватися з ведмедиком Барні.

Місце проведення:  Кінотеатри,торгово-розважальні центри,дельфінарії (4-ри міста), цирк (Київ), дитячі майданчики

Select Color: