Clear 2016

Клієнт: 
Unilever
Бренд: 
Clear, усі SKUs
ЦА: 
споживачі шампуней проти лупи/засобів для профілактики її появи
Цілі: 
DRIVE Вплинути на обізнаність щодо бренду та пробу в Q1-Q2 2016 за допомогою активації концепції сили волосся (в першу чергу надати рекламну підтримку(DIGITAL, PRINT, PR, TRADE)
Охоплення: 
Вся Україна
Період проведення: 
2016 р.

Опис проекту: 

Споживачі купують одну або декілька одиниць шампуня, реєструються на акційному сайті та стають учасниками акції. Перші 500 учасників, що зареєстрували не менше ніж 3 штрих-коди з пакування продукції, гарантовано отримують подарунок – термокружку. Крім того, розігруються щоденні,щомісячні та головний приз акції.

Призи:

Приз першого рівня  - термокружка

Щоденні призи – триммер, навушники, флеш – пам’ять  на 67Гб

Головний приз – сертифікат  на вечірку

Призи для переможців інтерактивної гри на сайті – фітобраслет, часофон, планшет

Переможці акції отримали право зібрати команду з п’яти друзів, приїхати з ними до Києва й в одному з кращих спорт барів подивитися трансляцію фінального матчу  Чемпіонату миру.

Select Color: