Нестандартний семплінг печива Барні
Клієнт:
Крафт Фудз Україна
Бренд:
Барні
Цілі:
Ознайомлення потенційних клієнтів новим продуктом – печивом Барні з бананово-йогуртовою начинкою
Охоплення:
18 міст України
Період проведення:
2013 р.
Опис проекту:
Для проведення акції була розроблена спеціальна гра, в якій приймали участь малюки з батьками.
Гру з малюками проводив промоутер у костюмі Барні. Малюк мав витягти з сумки Барні кубик з загадками, вибрати одну з загадок та відгадати її. В подарунок він отримував (з дозволу батьків) бісквіт Барні та кольорову листівку. За бажанням діти мали можливість сфотографуватися з ведмедиком Барні.
Місце проведення: Кінотеатри,торгово-розважальні центри,дельфінарії (4-ри міста), цирк (Київ), дитячі майданчики