Проект «Відвідування СТО»
Клієнт:
Роберт Бош Лтд.
Бренд:
Bosch Car Service (автозапчастини, діагностичне та гаражне обладнання)
ЦА:
1. Топ менеджери (власники СТО, наймані директори, керівники СТО)
2. Менеджери середньої ланки (майстри-приймальники, сервіс менеджери СТО, секретарі)
Цілі:
1. Створення БД СТО у 36 містах України
2. Інформування співробітників СТО про продукцію компанії Robert Bosch та послуги/сервіси, що надає компанія.
Охоплення:
36 міст України
Період проведення:
2 хвилі - квітень, вересень 2012 р.
Опис проекту:
Кількість промоперсоналу: 50 чоловік
Всього було відвідано СТО, що відповідали критеріям – більш ніж 1000
Результат: Було зібрано БД більш ніж 950 СТО, що реально існували та активно працювали